piątek, 26 lipca 2013

Herbaciane deserowe placuszki

Przepis powstał przez przypadek, wymyśliłam go na konkurs :) Wyszło pysznie i często będą powtórki i inspiracje;)
Zapraszam na pyszne placuszki herbaciane, pachnące cynamonem i jabłkami:)


5 saszetek herbaty -  TEEKANNE "Magic Apple"
300 ml wody
2 jabłka
2 jajka
2 łyżki fruktozy
10 pełnych łyżek mąki pszennej
2 łyżki oleju
Łyżeczka proszku do pieczenia
Ponadto
Maliny
Borówki
truskawki
Serek waniliowy
Cukier puder







Najpierw zaparzam herbatę, 5 saszetek w 300 ml wody  i odstawiam aby zupełnie ostygła.

Jabłka myję , obieram, pozbawiam gniazd nasiennych i trę na tarce. Dodaję do herbaty , wbijam dwa jajka, wlewam olej, wsypuję fruktozę ,proszek do pieczenia i partiami przesianą mąkę , całość  mieszam rózgą do połączenia składników.

Smażę placuszki na wolnym ogniu, u mnie kształt misia.

Po upieczeniu dekoruje serkiem waniliowym i owocami, można oprószyć cukrem pudrem.






Z dziećmi i dla dzieci

1 komentarz:

  1. Wygladaja niesamowicie! Te misiaczki sa przesliczne! :)

    Milo, ze bierzesz udzial w akcji.
    Kasia
    lejdi-of-the-house.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń

Witaj. Miło że tutaj zaglądasz:) Jeżeli przygotowałaś/eś danie lub deser z mojego bloga, prześlij proszę fotkę na mojego maila takietampichcenie@gmail.com a ja opublikuję ją na Facebooku, w specjalnym albumie„ czytelnicy bloga pichcą :) Oczywiście podam autora:)

Tort Jamajka -tort motyl

Pyszne ciasto, zwane Jamajka, było inspiracją na zrobienie tego tortu.  Tort na 8 urodziny wnusi, przygotowany przez jej Mamę, smakował...